Kérdése
van
?

Gyakran Ismételt Kérdések (GyIK / FAQ)

Miben segíthetünk?

 

Általános kérdések

Lehet-e személyesen vásárolni?

Nem, a HESTORE CsomagPonton (1163 Budapest, Cziráki u. 26-32.) kizárólag csomagátadást valósítunk meg, itt a már összekészített rendelések átvétele történik.
Logisztikai központunk másik helyszínen található, a HESTORE CsomagPonton a helyszínen vásárlásra nincs lehetőség, mivel csomagátvételi irodánk nem üzlethelyiség.
Kérjük, várja meg az átvehetőségről tájékoztató e-mail és SMS értesítésünket!

A kosárban minden tételem teli zöld négyzettel jelölt (raktáron), akkor a csomagomat azonnal feladják/átvehetem?

A HESTORE CsomagPonton árukészletet nem tartunk, raktárunk fizikailag másik címen található. ÁSZF-ünkkel összhangban nem vállalunk időgaranciát a rendelések teljesítésére, az átfutási idő függ raktárunk aktuális terheltségétől. Türelmét köszönjük.

Regisztrálhatok-e két fiókot egy e-mail címmel?

Nem. A regisztrációs e-mail cím a felhasználói fiók egyedi azonosítója, így egy e-mail címhez csak egy felhasználói fiók tartozhat (email cím egyedi regisztrációs fiók).

Módosítani szeretném a regisztrált e-mail címemet, mit tegyek?

Kérjük, írja meg ügyfélszolgálatunk részére, hogy mely ügyfélkódhoz szeretné kérni a módosítást és mi az új e-mail cím, amit használni szeretne. A módosításkor csak olyan címet tudunk beállítani, amely még nem kapcsolódik HESTORE regisztrációhoz.

Nagyobb mennyiséget szeretnék rendelni egy/több termékből, mik a lehetőségeim?

Amennyiben a cikkadatlapon feltüntetett kedvezményes ársávokon felüli mennyiségre szeretne árajánlatot kérni, kérjük, jelezze az info[kukac]hestore.hu e-mail címen. Kérjük, adja meg a cikkszámo(ka)t és a mennyiség(ek)et.

A visszaigazoló e-mail óta nem kaptam értesítést, mi a teendő?

A visszaigazolót követően rendszerünk kizárólag akkor küld értesítést, ha a rendelés státuszában változás történik (pl. átadjuk szállításra), illetve ügyfélszolgálatunk akkor keresi fel Önt, ha a rendelés kapcsán egyeztetés szükséges (pl. a tételekkel, vagy rendelési adatokkal kapcsolatban). A rendelés folyamatának állását (pl. beérkezésre váró tételeket) Ön időközben is bármikor ellenőrizheti a „Rendelések” menüpontban.

Elektronikát tervezek és segítségre lenne szükségem, mi a teendő?

Tervezésben sajnos nem tudunk az Ön rendelkezésére állni. Termékeinkkel kapcsolatos műszaki információk tekintetében igyekszünk minden szükséges adatot feltüntetni a cikkadatlapon, amennyiben azonban további kérdése van, kérjük, az info[kukac]hestore.hu címen jelezze, ügyfélszolgálatunk és műszaki részlegünk áll szíves rendelkezésére. Egyedi elektronika tervezési/tervezéstámogatási szolgáltatásunk azonban jelenleg nincs, ezért kollégáink csak a termékekkel kapcsolatban feltett műszaki kérdésekre jogosultak választ adni.

Írtam e-mailt, miért nem kaptam még választ?

Ügyfélszolgálatunk ticket-rendszeres levelező rendszerben dolgozik, így biztosítjuk, hogy e-mailje nyilvántartásunkba kerül és nem marad megválaszolatlanul. Köszönjük addig is szíves türelmét, ügyfélszolgálatunk igyekszik minden kérdést és észrevételt a lehető legrövidebb időn belül megválaszolni, biztosíthatjuk, hogy az Ön által írt megkeresésre is mielőbb küldjük válaszunkat.

Lehet vásárolni regisztráció nélkül?

Nem. Webáruházunkban egy gyors regisztrációt követően van lehetőség rendelés rögzítésére (melynek feltétele az ÁSZF és az Adatvédelmi tájékoztató elfogadása).

Tudok telefonon/e-mailben rendelni?

Nem, kizárólag a webáruházunkban rögzített módon tudunk rendelést fogadni.

Már rendelkezem regisztrációval, de nem emlékszem a jelszavamra, mi a teendő?

Kérjük, használja az „Elfelejtett jelszó” funkciót (Belépési adatoknál lehet rákattintani), majd kövesse a rendszerünk által küldött e-mailben szereplő lépéseket.

Nem vagyok benne biztos, mely terméket válasszam, tudnak segíteni?

Egyes esetekben az Ön által megadott paraméterek alapján kollégáink tudnak javaslatot tenni, hogy mely termék lehet alkalmas a leírt felhasználásra, azonban egyedi elektronikák esetében nem minden esetben lehet (a projekt teljeskörű ismerete hiányában) felelős tanácsadást megvalósítani. Műszaki részlegünk kizárólag termékeinkkel kapcsolatos válaszadásra jogosultak, komplex tanácsadásra nem.

Elromlott a bojlerem/hajszárítóm/egyéb készülékem, tudnak segíteni?

Első a biztonság, ezért kérjük, mielőtt bármely készülék házi javításába fogna, legyen kedves előbb szakszervizhez fordulni a problémával, ahol bizonyára készséggel állnak az Ön rendelkezésére. Ezt minden esetben jó szívvel javasoljuk!

Mellékeltem egy képet, ilyen alkatrészt keresek, tudnak segíteni?

Amennyiben a képen található alkatrész egyértelműen beazonosítható, úgy kollégáink igyekeznek válaszban megadni a termék linkjét, vagy azonos műszaki paraméterű alternatívát javasolni. Amennyiben azonban a képen látható információk nem elegendőek és az Ön által küldött információk alapján sem egyértelműen beazonosítható a típus, úgy jogosultak a beazonosítást biztonsági és életvédelmi okból megtagadni, ezzel kapcsolatban kérjük megértését.

Kiégett biztosítékot szeretnék pótolni, tudnak segíteni?

Ha az Ön által pontosan megadott típus szerepel a kínálatunkban, ezt kollégánk készséggel elküldi Önnek válaszában, azonban kérem, szíveskedjen ellenőrizni a biztosíték kiégésének okát, mivel sok esetben a biztosíték cseréje nem oldja meg a kiváltó okot. Első a biztonság!

Mégsem tetszik a termék, amit rendeltem, nincs rá szükségem, visszaküldhetem?

Elállási jog gyakorlására fogyasztónak minősülő ügyfeleink (fogyasztónak elsősorban magányszemély minősül, cég/intézmény esetében csak a hatályos fogyasztóvédelmi törvényben szabályozott esetek) számára az alábbi linken van lehetőség az átvételt követő 14 napon belül:
https://www.hestore.hu/help/rma.php

Csomagvisszaküldéssel kérjük, várja meg, míg ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot e-mailben és tájékoztatja Önt a tudnivalókról! Köszönjük!

Garanciális problémám van, mi a teendő?

Garanciális/szavatossági/jótállási jellegű probléma jelzésére az alábbi linken van lehetőség:
https://www.hestore.hu/help/rma.php
Kérjük, kövesse a lépéseket. Az ügymenet indítását követően ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.

Szeretném törölni a fiókomat, mi a teendőm?

Kérjük, fióktörlésre vonatkozó kérését jelezze az info[kukac]hestore.hu címünkön. Pénzügyi részlegünk ellenőrzi a fiókhoz kapcsolódó egyenleget és amennyiben azon sem tartozás, sem túlfizetés nincs, a fióktörlést ügyfélszolgálatunk rövidesen visszaigazolja Önnek e-mailben. Fontos azonban, hogy a hatályos jogszabályoknak megfelelően kötelessékünk a fiókhoz kapcsolódó számlák okán az ügyféladatokat továbbra is archiv jelleggel tárolnunk. Adatvédelmi tájékoztatónkat az alábbi linken találja: https://www.hestore.hu/help/privacy.php

Tudok bármely telefonszámommal ügyintézni, ha felhívom a HESTORE-t?

Természetesen, a rendelési azonosító megadásával ügyfélszolgálatunk készséggel áll szíves rendelkezésére, azonban telefonközpontunk automata rendelésállapot-lekérdezési szolgáltatásunkat kizárólag a rendeléskor megadott telefonszámról hívva tudja igénybe venni, biztonsági okokból.
Megértését köszönjük.

A termék megegyezik a képpel, ami a weboldalon szerepel?

Igyekszünk minden termékhez olyan képet/ábrát/fotót feltölteni, mely a lehető legjobban segíti ügyfeleinket a döntésben, hogy a termék műszakilag megfelelő-e a számára, azonban egyes esetekben nem áll rendelkezésre a konkrét típusról termékfotó (még a gyártó által sem), így ÁSZF-ünkkel összhangban a termékadatlapokon szereplő képek illusztrációk, melyek egyes esetekben csak szemléltető funkcióval bírnak. Minden termékünk esetén a cikkadatlapon feltüntetett műszaki adatok az irányadók, ha ezekkel kapcsolatban bármi kérdés merülne fel, kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat az info[kukac]hestore.hu elérhetőségen.

Tudok rendelni csatlakozóval szerelt kábelt?

Kínálatunkban több olyan termék is szerepel, mely előre szerelt, csatlakozóval ellátott kábel/vezeték, azonban egyedi igények szerinti szerelési szolgáltatásunk nincs.

Hamisítványok is szerepelnek a kínálatban?

Beszállítóinkkal szemben igen magas minőségi elvárásokat támasztunk és mindent megteszünk annak érdekében, hogy minden termékünk (a cikkadatlappal összhangban) kifogástalan minőségű, eredeti termék legyen. Amennyiben aggálya vagy kérdése merülne fel egy termék eredetiségével kapcsolatban, kérem, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (info[kukac]hestore.hu), mivel közös érdeknek tartjuk, hogy webáruházunk a jövőben is megbízható forrás legyen, ha elektronikai alkatrészeről van szó!

Hol tudom értékelni a HESTORE-t?

Kérjük, ha bármi probléma adódna, keresse bizalommal ügyfélszolgálatunkat (info@hestore.hu), hogy megoldást kereshessünk a felmerült kérdésre. Ha sikerrel megoldottuk, vagy szeretne nyilvános értékelést hagyni, Google fiókkal rendelkező Ügyfeleink az alábbi linkre kattintva véleményezhetik webáruházunkat: https://www.hestore.hu/google
Visszajelzésével segíti ügyfélszolgálatunk munkáját, kérjük, ha ideje engedi, szöveges értékeléssel is legyen kedves kiegészíteni azt.

Miért nem bruttó árakat látok?

Weboldalunkon a termékek ára nettóban (ÁFA nélkül) és bruttóban (ÁFÁ-val növelt) is megjeleníthető, Ön tudja kiválasztani, mely módon szeretné áttekinteni kínálatunkat. A nettó/bruttó megjelenítés közötti váltáshoz a weboldal felső részén kattintson a pénzérméket ábrázoló ikonra és válassza ki a kívánt módot (Nettó/Bruttó).

Mire jó a kosár export/import?

Kényelmi szolgáltatásunkkal a kosár tartalmát (tétellista, mennyiségekkel) saját gépére tudja lementeni (.xml vagy .txt fájlformátumban), mely hasznos lehet, ha a tételeket később újra szeretné rendelni, azokra árajánlatot szeretne kérni, vagy a tétellistát egy ismerősének szeretné továbbítani.

Mit jelentenek pontosan az elérhetőségi státuszok?

A cikkadatlapon megjelenített elérhetőségi adatok online módon, folyamatosan frissülnek. A „Raktáron” sorban szereplő mennyiség arról ad információt, milyen mennyiség érhető el raktárunkban. A „Beszerzés alatt” sor jelzi, ha van folyamatban beérkezés, azonban ez nem garantálja, hogy az Ön által rendelni kívánt mennyiséget fedező mennyiség van úton raktárunk felé, ezért kérjük, ellenőrizze a termékre vonatkozó további elérhetőségi információkat is! „3 munkanap”/”10-15 munkanap” sorokban szereplő mennyiség ad információt a termék általános beérkezési idejéről, ha a rendelési mennyiség az itt megadott darabszám alatti.

Fontos: a kosárban minden esetben ellenőrizhető, hogy az a mennyiség, amennyit Ön rendelni szeretne, elérhető-e raktárunkban. Kérdés esetén forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz (info[kukac]hestore.hu).

Nem találok egy terméket a kínálatban, azért meg tudom rendelni?

Ha egy termék nem szerepel kínálatunkban, de a HESTORE webáruház profiljába vág (elektronikai alkatrészről van szó), kérem, jelezze kérdését az info[kukac]hestore.hu címen, hogy beszerzési részlegünk utánajárhasson, fel tudjuk-e venni a típust termékkínálatunkba.

Egyetlen darab ellenállást szeretnék rendelni, megtehetem?

Termékeink nagy része esetében nincs minimális rendelési mennyiség, így igen, van lehetőség egyetlen darab ellenállás megrendelésére is. Amely termék esetében meghatározott a minimális rendelési mennyiség, az a cikkadatlapon jobb oldalt kerül feltüntetésre.

Egész tekercset/reel-t/gyári egységcsomagot szeretnék vásárolni, milyen módon tehetem ezt meg?

Egyes termékek esetében van lehetőség a gyári egész egységcsomagolás rendelésére (ez külön cikkszámon, külön termékként érhető el webáruházunkban, pl. egyes kábeltípusok). Amely terméknél nincs külön cikkszámunk a gyári egységcsomagra, de a cikkadatlapon szerepel az egységcsomagra vonatkozó információ, helyezze a kosárba az egységcsomaggal azonos mennyiséget és megjegyzésben jelezze igényét. Igyekszünk minden esetben ennek megfelelően megtenni a termék beszerzését.

50 méter kábelt rendeltem, egyben fogom megkapni?

Minden esetben igyekszünk a megrendelt mennyiséget vezetékek/kábelek és minden méretre vásárolható termék esetében egyben, vágás nélkül kiszolgálni. Amennyiben raktári feldolgozásunk során a rendelt mennyiség esetleg nem áll rendelkezésre egyben, úgy ügyfélszolgálatunk felkeresi Önt további egyeztetés céljából, annak érdekében, hogy a rendelésfeldolgozás mielőbb továbbhaladhasson.

Beváltottam a Bónuszpontjaimat, de kértem a rendelés törlését, hová lettek a pontok?

Bónuszpont szabályzatunkkal összhangban a beváltott Bónuszpontok rendeléstörlés esetén elvesznek. Kedvezményrendszerünkről bővebb információ: https://www.hestore.hu/help/bonusbalance.php

Hol találom az ÁSZF-et?

Általános Szerződéi Feltételeink: https://www.hestore.hu/help/terms.php ÁSZF-ünk elválaszthatatlan mellékleteit („Segéletek”) az alábbi linken találja:
https://www.hestore.hu/help/

Kérhetek-e Termékmintát?

Termékeinkből igyenes mintadarabokat nem áll módunkban biztosítani. Amennyiben nagyobb mennyiség beszerzését tervezi egy (vagy több) tételből és a prototípushoz 1 db-ra lenne szükség az adott alkatrészből, örömmel jelezzük, hogy legtöbb termékünk esetén nincs minimális rendelési mennyiségre vonatkozó korlátozásunk.

Tudok-e rendelni olyan HESTORE kartondobozt, amiben a rendelésemet megkaptam?

Sajnos a HESTORE egyedi logózott dobozok kínálatunkban termékként nem elérhetőek. Mindemellett, nagy örömmel fogadjuk Ügyfeleink visszajelzését, hogy elégedettek raktárunk csomagolásának minőségével és dobozainak hosszú távon is előszeretettel alkalmazzák tárolásra a megrendelés átvételét követően!

Rendeléskor minden tételem raktárkészleten volt, de mégsem kaptam még meg a csomagomat, miért?

Kérjük, ellenőrizze a rendelés fizetettségi státuszát. Banki előreutalásos fizetési mód esetében, vagy ha a felhasználói fiókon tartozás áll fenn, a csomagot csak a kiegyenlítést követően indítja raktárunk. Egyenlegét a saját menü "Egyenleg" menüpontban, vagy a "Profilom" menüpontban ellenőrizheti. Ha külön díjbekérőre tart igényt, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunk felé (info[kukac]hestore.hu)

Nem találom a garanciajegyemet, mit tegyek?

Webáruházunk ügyfelei számára a megvásárolt termékek kapcsán elektronikus jótállási jegyek állnak rendelkezésre a felhasználói fiókban, erről tájékoztatónkat az alábbi linken találja: https://www.hestore.hu/news_33.html

RMA ügymenetem során csomagot kell küldenem a HESTORE részére, mit írjak a dobozra?

Kérjük, amennyiben csomagot küld részünkre RMA ügymenet kapcsán, minden esetben tüntesse fel az RMA ügymeneti azonosítót, mivel logisztikai egységeink nem jogosultak olyan csomag átvételére, melyen nincs érvényes ügymeneti azonosító feltüntetve. Felhívjuk figyelmét, hogy utánvéttel terhelt csomagok átvételére sem jogosultak részlegeink, ezért az ilyen csomagok a feladó részére visszaküldésre kerülnek. Együttműködését köszönjük!

Hogyan ismerhetők fel az adathalászati csalások? Mit tehetek ellene, és mit tehetek, ha csalás áldozatává váltam?

Ha külső fél illetéktelenül használja a HESTORE márkanevet, logót, illetve webáruházunk nevében keresi fel Önt, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunk felé (info[kukac]hestore.hu). Cégünk kizárólag a weboldalunkon is feltüntetett e-mail címről és telefonszámunkról keresheti Önt és kizárólag olyan esetben, ha folyamatban lévő ügymenet áll fenn (hírlevelünk, marketing tájékoztatónk nincs, marketing jellegű hívást nem indítunk). Fizetési tranzakcióval kapcsolatban sem ügyfélszolgálatunk, sem rendszerünk nem küld linket, ezért az ilyen tartalmú leveleket/SMS-eket kérjük, hagyja figyelmen kívül, ne kattintson a linkekre. Amennyiben felhasználói fiókjának egyenlegéről kíván meggyőződni, kérjük, látogasson el közvetlenül weboldalunkra ("Profilom" menüpont), ahol mindenkor aktuális információt kaphat és biztonságos lehetőség nyílik pl. rendeléskiegyenlítésre.

Weboldalunk SSL titkosítással rendelkezik és a SimplePay, valamint PayPal online fizetési módokra ad lehetőséget, így tranzakciói teljes mértékben biztonsággal történnek. Adatai védelméről alábbi linken olvashatja tájékoztatónkat: https://www.hestore.hu/help/privacy.php

Viszonteladó szeretnék lenni, hol jelentkezhetek?

Örömmel fogadjuk szándékát, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (info[kukac]hestore.hu) ahol megkeresése azonnal továbbításra kerül illetékes részlegünk felé, hogy megtörténhessen a további egyeztetés az együttműködési kondíciók kapcsán. Továbbá, ajánljuk szíves figyelmébe a HESTORE API-t, mellyel szerver-szerver kapcsolattal teljes mértékben online módon biztosítjuk partnereink részére az adatokat, így Ön kényelmesebben és akár munkaerő-ráfordítás nélkül implementálhatja termékinformációinkat: https://api.hestore.hu/

Vákuumcsomagolt, bontott vegyszer/folyadék vagy fogyó kellékanyagtól (forrasztóónok, paszták, vezetékek, stb) elállhatok 14 napon belül?

Jogszabályokkal összhangban a fogyasztó, nem tartós fogyasztási cikkek (köznyelvben fogyó termékek/eszközök, fogyó kellékanyagok) esetén akkor gyakorolhat elállási jogot, ha az érintett termék a gyári bontatlan csomagolásban került visszaküldésre.

Elállásra a fentieknek megfelelően kizárólag akkor van lehetőség, ha a termék bontatlan, eredeti csomagolásában és gyártáskori eredeti mennyiségében található. Fogyó termék esetén tehát az eredeti csomagolási térfogat / súly / hossz rendelkezésre áll: bontatlan tekercs (ónok, huzalok, filamentek), bontatlan palack/tégely/kartus (vegyszerek, folyadékok, paszták), légmentes/vákuumcsomagolt termékek, spray/aeroszol, higiéniai termékek, munkavédelmi eszközök (például kesztyűk, szemüvegek, maszkok), stb.

Azt javasoljuk, hogy amennyiben kipróbálásra vásárolna fogyó kellékanyagot, úgy válasszon kisebb kiszerelést az adott termékből (például 100 ml-es kisebb flakon, az 1 literes kiszerelés helyett), vagy vásárlás előtt keresse fel ügyfélszolgálatunkat, ahol kollégáink műszaki segítséget tudnak nyújtani a termék alkalmazhatóságával kapcsolatban.

Mit jelent a csavar hossza? Honnan mérendő?

Csavarok hosszát minden esetben attól a ponttól kell mérni, ahol a fej a csavarozott felülettel síkban van, egészen a menet hegyéig (csavar menetes végéig).
Ez azt jelenti, hogy a tényleges menethossz fejtípustól függően (például süllyesztett fejű csavarok esetében) lehet akár rövidebb is. Olyan csavarok esetén, ami nem végig menetelt szárral rendelkezik, ott is a csavarozott felület síkja és a csavar vége közötti távolság a csavar hosszúsága.

Can I pay with EUR/USD?

No, our webstore only accepts payments in HUF. However, our website is able to show the prices in EUR/USD according to your settings, we only issue our invoices in HUF.

A kosaramban az egyik terméknél a "Csak nagykereskedelmi/vállalati partnereink számára elérhető" üzenet látszik, ez mit jelent?

Egyes termékeinket magánszemélyek részére nem értékesítjük, kizárólag adószámmal rendelkező (intézményi/vállalati) partnereink tudnak rá rendelést rögzíteni. A fenti jelzés mind a kosárba helyezéskor, mind a rendelési folyamat során látható abban az esetben, ha a felhasználói fiók magánszemélyi regisztrációhoz tartozik.

Átlátható szervezet-e a HESTORE Hungary Kft.

Igen, a HESTORE Hungary Kft. a Nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 3. § (1) bekezdés ba) alpontjában foglaltak szerinti átlátható szervezetnek minősül. Erre vonatkozó (átláthatósági) nyilatkozati igényével kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz az info@hestore.hu e-mail címen.

Ha egy terméknél az szerepel, hogy előrendelés (pl. Raspberry Pi), akkor mikor fogom megkapni?

Az előrendelhető termékek esetében a rendelést azt követően tudjuk teljesíteni, hogy a gyártó a terméket a forgalmazóknál elérhetővé teszi. Ez esetenként több hetet vagy hónapot is igénybe vehet. Ügyfeleink részére lehetővé tesszük, hogy már most rögzítsék igényüket, rendelésüket ezekre a termékekre. Ennek előnye, hogy aki már előrendelését rögzítette, annak a legkorábbi beérkezésekből fogjuk tudni teljesíteni a rendelését. Mivel azonban ez a dátum változó, érdemes ügyfélszolgálatunkkal egyeztetni (info[kukac]hestore.hu) arról, hogy a gyártó aktuálisan milyen elérhetőségi információt adott meg.

I do not speak Hungarian, can you help me? / Ich spreche Ungarisch nicht, können Sie bitte helfen?

Yes, our english customer service can be reached at: info[at]hestore.hu Ja, unseren deutschsprachigen Kundenservice erreichen Sie unter folgender Adresse: info[at]hestore.hu

Szállítás, csomagátvétel

Sürgősen szükségem van a termékre, gyorsítható a folyamat?

Raktári rendszerünk automatizált, így ügyfélszolgálatunknak a feldolgozási időre nincs ráhatása. Minden rendelés egyformán fontos számunkra, így biztosíthatjuk, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy a rendelés mielőbb átvehetővé váljon.

Szeretném, ha a futár hívna, mielőtt ideér, hogyan jelezzem ezt a kérésem?

Sajnos nincs ráhatásunk arra, hogy a kézbesítést végző szállító felvegye Önnel a kapcsolatot. Webáruházunk minden esetben továbbítja a kézbesítő részére az átvevő elérhetőségét (telefonszámát), azonban tapasztalataink alapján a kézbesítők akkor hívják fel az átvevőt, ha a kézbesítési címen útbaigazításra van szükségük. Megértését köszönjük.

Csak esti órákban érek rá, van esti kiszállítás?

Jelenleg nincs időzített/esti kiszállítási opciónk, azonban ajánljuk szíves figyelmébe a FOXPOST és a GLS CsomagPont hálózat azon automatáit, melyek akár 0-24 lehetővé teszik a csomagok átvételét. Kérjük, rendelést megelőzően ellenőrizze a kívánt CsomagPont/FOXPOST automata elérhetőségi idejét.

Van lehetőség parkolni a HESTORE CsomagPontnál?

A 1163 Bp., Cziráki u. 26-32 (EMG Ipari Park) címnél a Cziráki utca felől kialakított közterületi parkolási lehetőség áll rendelkezésre. Kérjük, az Ipari Parkon kívül szíveskedjenek parkolni, erre jelenleg díjmentesen van lehetőség.

Sérülten érkezett a csomag, mi a teendőm?

Kérjük, átvételkor mindig ellenőrizze a csomag épségét és ha házhoz szállításkor tapasztal sérülést, a futárt kérje meg kárjegyzőkönyv felvételére. Ha csomagponti/csomagautomatás átvétel során tapasztal ilyen problémát, akkor az átvételt követően a lehető leghamarabb tekintse át a csomag tartalmát és amennyiben a termékekben is sérülés keletkezett, vagy bármely termék hiányzik, az alábbi linken jelezze: https://www.hestore.hu/help/rma.php

Segíti az ügymenet mielőbbi feldolgozását, ha az ügymenet megnyitásakor a problémáról (ha a probléma jellege ezt indokolja) fényképeket mellékel, esetleg szükség esetén bármi egyéb ábrát, ami műszaki részlegünk számára kiegészítő információként hasznos lehet.

Postával szeretném kérni a csomagomat, van rá lehetőség?

A választható szállító partnerek listáját az alábbi linken találja, kérjük, tekintse át az opciókat és árainkat, hogy a rendelési folyamat során az Ön számára legmegfelelőbbet tudja kiválasztani: https://www.hestore.hu/help/shipping.php

A csomagomat nem vettem át/visszaküldésre került, mi lesz a sorsa?

Raktárunkba visszaérkező csomag esetén ügyfélszolgálatunk felveszi a kapcsolatot Önnel, hogy egyeztessen a csomag további sorsáról (pl. rendelés törlése, újraküldés, stb.). Igyekszünk a lehető legrugalmasabban kezelni kéréseit, hogy amennyiben mégis igényt tart a csomagra, a szállítás mielőbb megvalósulhasson. Kérjük, ennek esetlegesen felmerülő újraküldési szállítási díját egyeztesse ügyfélszolgálatunkkal (info[kukac]hestore.hu).

Más is átveheti a csomagomat?

A csomag átvételére Ön bárkit meghatalmazhat, kérjük, a meghatalmazott/képviselő személy részére mindenképp adja meg a rendelési azonosítót, mivel ennek segítségével lesz lehetőség az átvenni kívánt rendelés azonosítására.

Amit szeretnék vásárolni, raktáron van, mehetek érte?

Nem, kérjük, várja meg az erről szóló értesítést, mivel a helyszínen nem tartunk árukészletet, kizárólag csomagátadás történik. Raktárkészleten lévő termék esetén is fennáll egy raktári feldolgozási idő, emellett személyes csomagátvétel esetén is szükséges a csomagot raktárunkból a HESTORE CsomagPontra átszállítani. Időgaranciát a rendelések teljesítési idejére nem vállalunk, de biztosítjuk, hogy igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül lehetőséget biztosítani az átvételre.

Milyen módon jelzik, ha átvehető a csomagom, vagy ha a szállítás aktuális?

SMS-ben és e-mailben küldünk értesítést. Szállítási szolgáltatás esetén a szállító partner külön értesítéseket is küld, kérjük, ellenőrizze elérhetőségeit!

Meddig van nyitva a HESTORE CsomagPont?

Mindenkor aktuális nyitva tartásunk az alábbi linken érhető el: https://www.hestore.hu/help/hp.php

Felhívhatom a HESTORE CsomagPontot, hogy várjanak meg, zárás után egy kicsivel fogok odaérni?

Nem, a HESTORE CsomagPont nem rendelkezik telefonos elérhetőséggel, hívószámainkon a telefonos ügyfélszolgálat érhető el. Kérjük, csomagátvételre érkezésének időzítésekor szíveskedjen figyelembe venni, hogy a HESTORE CsomagPontnak kasszazárási kötelezettsége van, ezért a nyitva tartási időn kívül kollégánk nem jogosult csomagátadásra. Megértését köszönjük!

HESTORE Csomagpont nyitva tartása: https://www.hestore.hu/help/hp.php

Mi történik a csomagommal, ha nem tudom időben átvenni?

Aggodalomra semmi ok, az át nem vett csomag ügyében ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot a további lehetőségek kapcsán (pl. ismételt kézbesítés). Szállító partnereink esetében az átvételre biztosított időről a szállító (pl. GLS, FOXPOST) weboldalán tájékozódhat, míg a HESTORE CsomagPonton 2 hétig garantáltan fenntartjuk a csomag elérhetőségét. Át nem vett/raktárunkba visszaérkezett csomag esetében ügyfélszolgálatunk mindenképp jelzi az eseményt, rendelést Ügyfeleink jóváhagyása nélkül nem törlünk.

A cím megvan, de azon belül hol a HESTORE CsomagPont?

Az EMG Ipari Park (1163 Bp., Cziráki u. 26-32.) Főépületében, Főbejáraton belépve, egyből balra az első ajtó.
A Főépület az Ipari Park portájánál található, 3 szintes irodaház, a főbejárat az épület hosszú oldalának közepén található. Az épület a Cziráki utcával párhuzamos, az alábbi linken térképen is jelöltük, autóval érkezők számára a parkoló is feltüntetésre került:
https://www.hestore.hu/help/contact.php

Fizetés, számlázás

Miért nem tudom módosítani a számlázási adataimat?

Egy felhasználói fiókhoz egyetlen számlázási partner tartozhat (legyen az akár magánszemély, cég, vagy intézmény). Ennek oka, hogy a felhasználói fiókok egyenleggel rendelkeznek (ahogy például a közszolgáltatóknál is), így ha Ön több cég részére kíván rendeléseket rögzíteni, vagy magánszemélyként és cég képviseletében is vásárolni szeretne, minden partner részére külön fiók létrehozása szükséges.

Lehet-e EUR/USD/egyéb devizában fizetni?

Webáruházunk a webshop árak, árajánlati árak, tranzakciók és számlázás tekintetében kizárólag HUF (Forint) pénznemet alkalmaz.

A HESTORE CsomagPonton milyen módon tudok fizetni a csomagom átvételekor?

Készpénzes és bankkártyás (POS terminál érintésmentes PayPass-támogatással) fizetésre is lehetőséget biztosítunk a helyszínen.

Nem sikerült a bankkártyás fizetés, mi a teendőm?

Ha bármely okból a SimplePay rendszerén keresztüli kártyás fizetés sikertelen volt (akár időtúllépés, akár hibás adatok, nincs fedezet, stb), akkor a saját menü „Profilom” menüpontjában bármikor ismét kezdeményezhető a kiegyenlítés a rendelés újrafeladása nélkül (tehát nincs szükség arra, hogy a rendelést újra (duplikáltan) feladja. Rendszerünk ez esetben is a SimplePay fizetőfelületére továbbítja Önt.

Banki előreutalás fizetési módot választottam, miért nem kaptam még díjbekérőt?

A rendelések egyedi azonosítóval vannak ellátva, ezért a rendelésvisszaigazoló automata e-mailünk díjbekérésre alkalmazható (ahogy ez a visszaigazolás szövegében is szerepel). Kérjük, átutaláskor a közlemény rovatba adja meg a rendelési azonosítót, vagy az ügyfélkódot.

Szeretnék külön díjbekérő dokumentumot kérni, mi a teendő?

Kérjük, ezirányú kérését jelezze a rendelési folyamat során a „Megjegyzés” mezőben, vagy írjon e-mailt ügyfélszolgálatunk részére (info[kukac]hestore.hu).

Nem kaptam számlát, mi a teendő?

Minden rendeléshez rendszerünk automatikusan számlát állít ki, így nem fordulhat elő, hogy a rendelésről nem került kiállításra számla (akár személyes átvételt, akár szállítási szolgáltatást választotta rendelés során). A számlát szállítás esetén minden esetben tartalmazza a csomag, maga a számla dokumentum is vonalkódos ellenőrzésen megy keresztül csomagoláskor, kérjük, szíveskedjen ezt ismételten ellenőrizni (raktárunkban a számla a csomagba automatikusan kerül kiállításra és mellékelésre). Ha egy számla sérült vagy esetleg elveszítette, kérjük, az info[kukac]hestore.hu címen jelezze és ügyfélszolgálatunk ismételten megküldi Önnek e-mailben.

Nem kérek számlát a rendelésről, hol jelezzem?

Ezt a kérését nem áll módunkban teljesíteni, mivel minden rendeléshez rendszerünk a hatályos jogszabályokkal összhangban automatikusan számlát állít ki és mellékel a rendelést tartalmazó csomagban, illetve személyes átvétel esetén a helyszínen átvétellel egyidejűleg kerül átadásra.

Ajándékutalványt szeretnék beváltani, mi a teendőm?

Az ajándékutalvány kódját a rendelési folyamat során lehet megadni. Ha az érintett rendelés összege alacsonyabb, mint az ajándékkártya értéke, akkor a különbözet a felhasználói egyenlegre kerül és a következő vásárlásokkor lehet felhasználni (akár több részletben).

Rendeléstörlés/tételtörlés miatt az egyenlegemre került az összeg, de szeretném kérni a banki visszatértését, mit tegyek?

Kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunk felé a kérését (info[kukac]hestore.hu), pénzügyi részlegünk ezt követően a rendelés kifizetésével azonos módon, vagy egyeztetés szerint igyekszik mielőbb megtenni a visszatérítést. Bankszámlára történő visszatérítési igény esetében szükség lehet az ügyfélszolgálat által küldött visszautalási kérelem kitöltésére és scannelt/fotózott visszaküldésére.

Megváltozott cégünk számlázási címe, mi a teendő?

A számlázási adatok tekintetében módosításra akkor van lehetőség a pénzügyi és számviteli jogszabályokkal összhangban, ha az adószám törzsszám része változatlan (első nyolc számjegy nem változik). Kapcsolattartási adatok a felhasználói fiók saját menüjének „Címek” pontjában módosítható, az adószám pedig (címváltozás miatt a törzsszámot követő rész változása esetén) az info[kukac]hestore.hu címen jelezhető és ügyfélszolgálatunk teszi meg az aktualizálást.

Ha a cég jogutódlással szűnt meg, végelszámolás alá került, illetve más módon szűnt meg az adószám, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (info[kukac]hestore.hu)

Pénzügyi kérdésemmel hová fordulhatok?

Pénzügyi részlegünk az info[kukac]hestore.hu e-mail címen áll rendelkezésére, telefonos ügyfélszolgálatunk számlázási és pénzügyi kérdésekben nem jogosult válaszadásra, ezzel kapcsolatban szíves megértését köszönjük!

Megkaptam a számlát, de azon rossz számlázási partner szerepel, mik a lehetőségeim?

Számláinkat zárt rendszerben, automatizáltan állítja ki rendszerünk az Ön által megadott információk szerint. A számlázási adatokat a rendelési folyamatot megelőzően és annak során is van lehetőség ellenőrizni, mielőtt a megrendelés leadásra kerül, ezért annak utólagos módosítására csak a hatályos jogszabályokkal összhangban és azokban meghatározott esetekben van lehetőség. Számlákkal kapcsolatos ügyintézésben pénzügyi részlegünk az info[kukac]hestore.hu címen áll szíves rendelkezésére.

Projektazonosítót szeretnék a számlára kérni, hol adhatom ezt meg?

A rendelési folyamat utolsó pontjában a rendelési megjegyzés rovat fölött, „Egyedi rendelési azonosító”-ként megadhat bármilyen olyan információt, melynek a számlán szükséges szerepelnie. Figyelem, ezt a mezőt ügyfélszolgálatunk nem módosítja és a számlán automatikusan feltüntetésre kerül, ezért kérjük ennek pontos megadását, későbbi módosításra nincs lehetőség.

Hová utaljam a rendelés összegét?

Ha a rendeléskor a fizetési módok közül a banki előreutalást választotta, bankszámlaszámunkat (10701348-70285376-51100005, CIB Bank Zrt.) a visszaigazoló e-mailben is megtalálja, valamint az alábbi linken is tájékozódhat a fizetési lehetőségek felől:
https://www.hestore.hu/help/payment.php

Hol tudom letölteni a számlát?

Számla letöltésére a weboldalon nincs lehetőség, számlamásolat pótlásával kapcsolatban kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz (info[kukac]hestore.hu). Számláink ugyan elektronikus úton kerülnek kiállításra, de nem minősülnek elektronikus számlának, nyomtatott formában mellékeljük őket a rendelést tartalmazó csomagban. Számlamásolataink (melyeket ügyfélszolgálatunk tud kiküldeni) kinyomtatva aláírás és pecsét nélkül is érvényesek és hitelesek, könyvelésre alkalmazhatóak.

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

Rendelés leadását követően szeretném megváltoztatni a szállítási/átvételi módot, vagy a fizetési módot, mi a teendő?

A módosítást Ön is meg tudja tenni, az ügyfélszolgálattal való ügyintézés nélkül: a „Rendelések” menüpontban a rendelési azonosítóra kattintva megjelenik a rendelés részletezése. Ha a rendelés státusza még lehetővé teszi, akkor ezen a felületen megtalálja a „Szállítás/fizetés módosítása” gombot, mely segítségével a módosítás megtehető.

Tudok terméket törölni a rendelésből?

A felhasználói fiókban erre sajnos nincs lehetőség, azonban ügyfélszolgálatunk készséggel áll szíves rendelkezésére. Tételtörlést az info[kukac]hestore.hu címen tud felénk jelezni, kérjük, adja meg az érintett (törlendő) termék cikkszámát és mennyiségét.

Hogyan módosíthatom egy megrendelt termék mennyiségét a rendelésben?

Mennyiség növelésére a „Hozzáfűzés meglévő rendeléshez” funkció segítségével van lehetőség (lásd „Kifelejtettem egy terméket a megrendelésből, mit tehetek?” kérdésnél), mennyiség csökkentésében, adatmódosításban vagy tételtörlésben ügyfélszolgálatunk áll rendelkezésre (info[kukac]hestore.hu).

Kifelejtettem egy terméket a megrendelésből, mit tehetek?

„Hozzáfűzés meglévő rendeléshez” funkció segítségével van lehetőség, amíg az érintett rendelés státusza ezt lehetővé teszi. Helyezze a termékből a kívánt mennyiséget a kosárba, majd a szállítási opciók közül válassza a „Hozzáfűzés meglévő rendeléshez” opciót. Ha ez az opció nem látható, akkor a rendelés feldolgozása már továbbhaladt és a hozzáfűzésre sajnos nincs lehetőség. Ez a funkció akár többször, több tétellel is alkalmazható (amíg a korábbi rendelés státusza engedi).

A rendelésben egy tétel beérkezésre vár, de nem szeretném kivárni, előbb szeretném megkapni a többi tételemet, mik a lehetőségeim?

Ha a várakozó termékre nem tart igényt (nem szeretné megvárni), kérjük, jelezze a tételtörlési kérést az info[kukac]hestore.hu címen. Ha a termékre az igényét fenntartja, kérheti ügyfélszolgálatunktól a rendelés bontását: ez esetben a raktáron lévő termékeket és a várakozókat kérése szerint külön kezeljük – kérjük, egyeztesse ügyfélszolgálatunkkal az ilyen esetekhez kapcsolódóan felmerülő esetleges plusz szállítási költségeket.

Rendelésemben átvett termékkel kapcsolatos problémám van, mi a teendő?

Akár minőségi, akár mennyiségi problémája akad (bár igyekszünk, hogy ez ne fordulhasson elő), a leggyorsabb és leghatékonyabb módja, ha az alábbi linken jelzi felénk: https://www.hestore.hu/help/rma.php

Kérjük, kövesse az RMA ügymenet lépéseit, hogy ügyfélszolgálatunk segíteni tudjon az ügy megoldásában! Az RMA megnyitásáról ügyfélszolgálatunk és illetékes részlegünk azonnal értesül, így ezt nem szükséges külön e-mailben jeleznie.

Végigvittem a rendelési lépéseket, de nem kaptam visszaigazolót, mi ennek az oka?

Rendszerünk minden esetben küld visszaigazoló e-mailt a regisztrációs e-mail címre. Kérjük, ellenőrizze az érintett e-mail cím spam mappáját, valamint azt, hogy a rendelési folyamat ténylegesen végigfutott, azaz a webshop kiírta az Ön rendelési azonosítóját a folyamat végén.
Sikeres rendelésrögzítés esetén (ha be van lépve HESTORE fiókjába), a „Rendelések” menüpontban is ellenőrizheti, hogy a rendelés valóban rögzítésre kerül, egyúttal itt tájékozódhat annak státuszáról is.

Van lehetőség keretrendelés leadására?

Kérjük, amennyiben keretrendelésként kíván rendelést rögzíteni, ezt megelőzően vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (info[kukac]hestore.hu) a termék és a kívánt mennyiség megjelölésével, hogy beszerzési részlegünk ellenőrizhesse a tétel(ek)re vonatkozó lehetőségeket.

Csak jövő héten tudom átvenni a csomagot, kérhetek időzített kiszállítást?

Amennyiben a kért időpontig bezárólag a rendelés minden tétele beérkezik raktárunkba, úgy eleget tudunk tenni időzített kiszállítási kérésnek. Ezt a rendelési megjegyzésben tudja jelezni ügyfélszolgálatunknak. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben korábbi dátumot jelöl meg, mint amire a várakozó tételek beérkeznek raktárunkba, úgy a raktári feldolgozást követően fogjuk indítani a csomagot.
A termékek elérhetőségét a "Rendelések" menüpontban a rendelésre kattintva bármikor, valós időben nyomon követheti, így a későbbiek során is tudja ellenőrizni a folyamatot.

Két rendelést adtam le, egyben szeretném megkapni, van rá lehetőség?

Minden rendelést (külön rendelési azonosítószámmal) külön egységként kezelünk, Ügyfeleink a rendelési folyamat során mind a szállítási, mind a fizetési kondíciók tekintetében elfogadják az adott rendelési azonosítóhoz kapcsolódó feltételeket, ezért ennek utólagos módosítására nincs lehetőség.
Amennyiben egy rendelést további termékekkel kíván bővíteni, kérjük, alkalmazza a "Hozzáfűzés meglévő rendeléshez" opciót.

FőoldalKosárSzállításSúgóGyIKRMAÁltalános szerződési feltételek (ÁSZF)AdatvédelemBK-KITSHESTORE APIElérhetőségek
HESTORE Hungary Kft, minden jog fenntartva!

Weboldalunk helyes működéséhez sütit készítünk az Ön böngészőjében.
Sütik használatáról bővebben itt olvashat.