Kérdése
van
?

Gyakran Ismételt Kérdések (GyIK / FAQ)

Miben segíthetünk?

 

Általános kérdések

Hogyan ismerhetők fel az adathalászati csalások? Mit tehetek ellene, és mit tehetek, ha csalás áldozatává váltam?

Ha külső fél illetéktelenül használja a HESTORE márkanevet, logót, illetve webáruházunk nevében keresi fel Önt, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunk felé (info[kukac]hestore.hu). Cégünk kizárólag a weboldalunkon is feltüntetett e-mail címről és telefonszámunkról keresheti Önt és kizárólag olyan esetben, ha folyamatban lévő ügymenet áll fenn (hírlevelünk, marketing tájékoztatónk nincs, marketing jellegű hívást nem indítunk). Fizetési tranzakcióval kapcsolatban sem ügyfélszolgálatunk, sem rendszerünk nem küld linket, ezért az ilyen tartalmú leveleket/SMS-eket kérjük, hagyja figyelmen kívül, ne kattintson a linkekre. Amennyiben felhasználói fiókjának egyenlegéről kíván meggyőződni, kérjük, látogasson el közvetlenül weboldalunkra ("Profilom" menüpont), ahol mindenkor aktuális információt kaphat és biztonságos lehetőség nyílik pl. rendeléskiegyenlítésre.

Weboldalunk SSL titkosítással rendelkezik és a SimplePay, valamint PayPal online fizetési módokra ad lehetőséget, így tranzakciói teljes mértékben biztonsággal történnek. Adatai védelméről alábbi linken olvashatja tájékoztatónkat: https://www.hestore.hu/help/privacy.php

FőoldalKosárSzállításSúgóGyIKRMAÁltalános szerződési feltételek (ÁSZF)AdatvédelemBK-KITSHESTORE APIElérhetőségek
HESTORE Hungary Kft, minden jog fenntartva!

Weboldalunk helyes működéséhez sütit készítünk az Ön böngészőjében.
Sütik használatáról bővebben itt olvashat.