Kérdése
van
?

Gyakran Ismételt Kérdések (GyIK / FAQ)

Miben segíthetünk?

 

Fizetés, számlázás

Nem kaptam számlát, mi a teendő?

Minden rendeléshez rendszerünk automatikusan számlát állít ki, így nem fordulhat elő, hogy a rendelésről nem került kiállításra számla (akár személyes átvételt, akár szállítási szolgáltatást választotta rendelés során). A számlát szállítás esetén minden esetben tartalmazza a csomag, maga a számla dokumentum is vonalkódos ellenőrzésen megy keresztül csomagoláskor, kérjük, szíveskedjen ezt ismételten ellenőrizni (raktárunkban a számla a csomagba automatikusan kerül kiállításra és mellékelésre). Ha egy számla sérült vagy esetleg elveszítette, kérjük, az info[kukac]hestore.hu címen jelezze és ügyfélszolgálatunk ismételten megküldi Önnek e-mailben.

FőoldalKosárSzállításSúgóGyIKRMAÁltalános szerződési feltételek (ÁSZF)AdatvédelemBK-KITSHESTORE APIElérhetőségek
HESTORE Hungary Kft, minden jog fenntartva!

Weboldalunk helyes működéséhez sütit készítünk az Ön böngészőjében.
Sütik használatáról bővebben itt olvashat.