Kérdése
van
?

Gyakran Ismételt Kérdések (GyIK / FAQ)

Miben segíthetünk?

 

Általános kérdések

Rendeléskor minden tételem raktárkészleten volt, de mégsem kaptam még meg a csomagomat, miért?

Kérjük, ellenőrizze a rendelés fizetettségi státuszát. Banki előreutalásos fizetési mód esetében, vagy ha a felhasználói fiókon tartozás áll fenn, a csomagot csak a kiegyenlítést követően indítja raktárunk. Egyenlegét a saját menü "Egyenleg" menüpontban, vagy a "Profilom" menüpontban ellenőrizheti. Ha külön díjbekérőre tart igényt, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunk felé (info[kukac]hestore.hu)

FőoldalKosárSzállításSúgóGyIKRMAÁltalános szerződési feltételek (ÁSZF)AdatvédelemBK-KITSHESTORE APIElérhetőségek
HESTORE Hungary Kft, minden jog fenntartva!

Weboldalunk helyes működéséhez sütit készítünk az Ön böngészőjében.
Sütik használatáról bővebben itt olvashat.