Kérdése
van
?

Gyakran Ismételt Kérdések (GyIK / FAQ)

Miben segíthetünk?

 

Szállítás, csomagátvétel

Mi történik a csomagommal, ha nem tudom időben átvenni?

Aggodalomra semmi ok, az át nem vett csomag ügyében ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot a további lehetőségek kapcsán (pl. ismételt kézbesítés). Szállító partnereink esetében az átvételre biztosított időről a szállító (pl. GLS, FOXPOST) weboldalán tájékozódhat, míg a HESTORE CsomagPonton 2 hétig garantáltan fenntartjuk a csomag elérhetőségét. Át nem vett/raktárunkba visszaérkezett csomag esetében ügyfélszolgálatunk mindenképp jelzi az eseményt, rendelést Ügyfeleink jóváhagyása nélkül nem törlünk.

FőoldalKosárSzállításSúgóGyIKRMAÁltalános szerződési feltételek (ÁSZF)AdatvédelemBK-KITSHESTORE APIElérhetőségek
HESTORE Hungary Kft, minden jog fenntartva!

Weboldalunk helyes működéséhez sütit készítünk az Ön böngészőjében.
Sütik használatáról bővebben itt olvashat.