Kérdése
van
?

Gyakran Ismételt Kérdések (GyIK / FAQ)

Miben segíthetünk?

 

Szállítás, csomagátvétel

Felhívhatom a HESTORE CsomagPontot, hogy várjanak meg, zárás után egy kicsivel fogok odaérni?

Nem, a HESTORE CsomagPont nem rendelkezik telefonos elérhetőséggel, hívószámainkon a telefonos ügyfélszolgálat érhető el. Kérjük, csomagátvételre érkezésének időzítésekor szíveskedjen figyelembe venni, hogy a HESTORE CsomagPontnak kasszazárási kötelezettsége van, ezért a nyitva tartási időn kívül kollégánk nem jogosult csomagátadásra. Megértését köszönjük!

HESTORE Csomagpont nyitva tartása: https://www.hestore.hu/help/hp.php

FőoldalKosárSzállításSúgóGyIKRMAÁltalános szerződési feltételek (ÁSZF)AdatvédelemBK-KITSHESTORE APIElérhetőségek
HESTORE Hungary Kft, minden jog fenntartva!

Weboldalunk helyes működéséhez sütit készítünk az Ön böngészőjében.
Sütik használatáról bővebben itt olvashat.