Kérdése
van
?

Gyakran Ismételt Kérdések (GyIK / FAQ)

Miben segíthetünk?

 

Általános kérdések

A visszaigazoló e-mail óta nem kaptam értesítést, mi a teendő?

A visszaigazolót követően rendszerünk kizárólag akkor küld értesítést, ha a rendelés státuszában változás történik (pl. átadjuk szállításra), illetve ügyfélszolgálatunk akkor keresi fel Önt, ha a rendelés kapcsán egyeztetés szükséges (pl. a tételekkel, vagy rendelési adatokkal kapcsolatban). A rendelés folyamatának állását (pl. beérkezésre váró tételeket) Ön időközben is bármikor ellenőrizheti a „Rendelések” menüpontban.

FőoldalKosárSzállításSúgóGyIKRMAÁltalános szerződési feltételek (ÁSZF)AdatvédelemBK-KITSHESTORE APIElérhetőségek
HESTORE Hungary Kft, minden jog fenntartva!

Weboldalunk helyes működéséhez sütit készítünk az Ön böngészőjében.
Sütik használatáról bővebben itt olvashat.