Kérdése
van
?

Gyakran Ismételt Kérdések (GyIK / FAQ)

Miben segíthetünk?

 

Szállítás, csomagátvétel

A csomagomat nem vettem át/visszaküldésre került, mi lesz a sorsa?

Raktárunkba visszaérkező csomag esetén ügyfélszolgálatunk felveszi a kapcsolatot Önnel, hogy egyeztessen a csomag további sorsáról (pl. rendelés törlése, újraküldés, stb.). Igyekszünk a lehető legrugalmasabban kezelni kéréseit, hogy amennyiben mégis igényt tart a csomagra, a szállítás mielőbb megvalósulhasson. Kérjük, ennek esetlegesen felmerülő újraküldési szállítási díját egyeztesse ügyfélszolgálatunkkal (info[kukac]hestore.hu).

FőoldalKosárSzállításSúgóGyIKRMAÁltalános szerződési feltételek (ÁSZF)AdatvédelemBK-KITSHESTORE APIElérhetőségek
HESTORE Hungary Kft, minden jog fenntartva!

Weboldalunk helyes működéséhez sütit készítünk az Ön böngészőjében.
Sütik használatáról bővebben itt olvashat.