Kérdése
van
?

Gyakran Ismételt Kérdések (GyIK / FAQ)

Miben segíthetünk?

 

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

Kifelejtettem egy terméket a megrendelésből, mit tehetek?

„Hozzáfűzés meglévő rendeléshez” funkció segítségével van lehetőség, amíg az érintett rendelés státusza ezt lehetővé teszi. Helyezze a termékből a kívánt mennyiséget a kosárba, majd a szállítási opciók közül válassza a „Hozzáfűzés meglévő rendeléshez” opciót. Ha ez az opció nem látható, akkor a rendelés feldolgozása már továbbhaladt és a hozzáfűzésre sajnos nincs lehetőség. Ez a funkció akár többször, több tétellel is alkalmazható (amíg a korábbi rendelés státusza engedi).

FőoldalKosárSzállításSúgóGyIKRMAÁltalános szerződési feltételek (ÁSZF)AdatvédelemBK-KITSHESTORE APIElérhetőségek
HESTORE Hungary Kft, minden jog fenntartva!

Weboldalunk helyes működéséhez sütit készítünk az Ön böngészőjében.
Sütik használatáról bővebben itt olvashat.