Kérdése
van
?

Gyakran Ismételt Kérdések (GyIK / FAQ)

Miben segíthetünk?

 

Általános kérdések

A kosaramban az egyik terméknél a "Csak nagykereskedelmi/vállalati partnereink számára elérhető" üzenet látszik, ez mit jelent?

Egyes termékeinket magánszemélyek részére nem értékesítjük, kizárólag adószámmal rendelkező (intézményi/vállalati) partnereink tudnak rá rendelést rögzíteni. A fenti jelzés mind a kosárba helyezéskor, mind a rendelési folyamat során látható abban az esetben, ha a felhasználói fiók magánszemélyi regisztrációhoz tartozik.

FőoldalKosárSzállításSúgóGyIKRMAÁltalános szerződési feltételek (ÁSZF)AdatvédelemBK-KITSHESTORE APIElérhetőségek
HESTORE Hungary Kft, minden jog fenntartva!

Weboldalunk helyes működéséhez sütit készítünk az Ön böngészőjében.
Sütik használatáról bővebben itt olvashat.