Kérdése
van
?

Gyakran Ismételt Kérdések (GyIK / FAQ)

Miben segíthetünk?

 

Fizetés, számlázás

Nem sikerült a bankkártyás fizetés, mi a teendőm?

Ha bármely okból a SimplePay rendszerén keresztüli kártyás fizetés sikertelen volt (akár időtúllépés, akár hibás adatok, nincs fedezet, stb), akkor a saját menü „Profilom” menüpontjában bármikor ismét kezdeményezhető a kiegyenlítés a rendelés újrafeladása nélkül (tehát nincs szükség arra, hogy a rendelést újra (duplikáltan) feladja. Rendszerünk ez esetben is a SimplePay fizetőfelületére továbbítja Önt.

FőoldalKosárSzállításSúgóGyIKRMAÁltalános szerződési feltételek (ÁSZF)AdatvédelemBK-KITSHESTORE APIElérhetőségek
HESTORE Hungary Kft, minden jog fenntartva!

Weboldalunk helyes működéséhez sütit készítünk az Ön böngészőjében.
Sütik használatáról bővebben itt olvashat.