Kérdése
van
?

Gyakran Ismételt Kérdések (GyIK / FAQ)

Miben segíthetünk?

 

Fizetés, számlázás

Miért nem tudom módosítani a számlázási adataimat?

Egy felhasználói fiókhoz egyetlen számlázási partner tartozhat (legyen az akár magánszemély, cég, vagy intézmény). Ennek oka, hogy a felhasználói fiókok egyenleggel rendelkeznek (ahogy például a közszolgáltatóknál is), így ha Ön több cég részére kíván rendeléseket rögzíteni, vagy magánszemélyként és cég képviseletében is vásárolni szeretne, minden partner részére külön fiók létrehozása szükséges.

FőoldalKosárSzállításSúgóGyIKRMAÁltalános szerződési feltételek (ÁSZF)AdatvédelemBK-KITSHESTORE APIElérhetőségek
HESTORE Hungary Kft, minden jog fenntartva!

Weboldalunk helyes működéséhez sütit készítünk az Ön böngészőjében.
Sütik használatáról bővebben itt olvashat.