Kérdése
van
?

Gyakran Ismételt Kérdések (GyIK / FAQ)

Miben segíthetünk?

 

Általános kérdések

RMA ügymenetem során csomagot kell küldenem a HESTORE részére, mit írjak a dobozra?

Kérjük, amennyiben csomagot küld részünkre RMA ügymenet kapcsán, minden esetben tüntesse fel az RMA ügymeneti azonosítót, mivel logisztikai egységeink nem jogosultak olyan csomag átvételére, melyen nincs érvényes ügymeneti azonosító feltüntetve. Felhívjuk figyelmét, hogy utánvéttel terhelt csomagok átvételére sem jogosultak részlegeink, ezért az ilyen csomagok a feladó részére visszaküldésre kerülnek. Együttműködését köszönjük!

FőoldalKosárSzállításSúgóGyIKRMAÁltalános szerződési feltételek (ÁSZF)AdatvédelemBK-KITSHESTORE APIElérhetőségek
HESTORE Hungary Kft, minden jog fenntartva!

Weboldalunk helyes működéséhez sütit készítünk az Ön böngészőjében.
Sütik használatáról bővebben itt olvashat.