Kérdése
van
?

Megújult a HESTORE

Megjelenés dátuma: 2016.08.18.
Örömmel tájékoztatjuk, hogy webáruházunk megújult külsővel és továbbfejlesztett felhasználói felülettel szolgálja ki a lehető legmagasabb minőségben Ügyfeleink igényeit.

Örömmel tájékoztatjuk, hogy webáruházunk megújult külsővel és továbbfejlesztett felhasználói felülettel szolgálja ki a lehető legmagasabb minőségben Ügyfeleink igényeit. A fejlesztés elsődleges mozgatórugója a jelentősen megnövekedett kereslet és bővülő ügyfélkör mellett a külföldi és belföldi viszonteladók rugalmas kiszolgálása, illetve a magánszemélyként rendelő ügyfelek kiszolgálásának optimalizálása volt. A HESTORE kereskedelmi forgalmát bonyolító weboldal mögötti logisztikai központ fejlesztésének dinamikáját szintén a webáruház növekedéséhez kellett igazítanunk, minek eredményeként számos raktártechnikai újdonságot vezettünk be (erről bővebben további cikkeinkben olvashat).

Felhasználóink számára kényelmesebbé, áttekinthetőbbé tettük a vásárlást, legyen szó akár magánszemélyként vásárló, akár üzleti Ügyfeleinkről. A webáruház keresőjének kiemelt módosításaként kibővítettük a parametrikus keresési lehetőséget, ami elsősorban villamos szakemberek és mérnök vásárlóink számára jelent komoly segítséget termékeink böngészése során.

Az ajánlatkérési metódust és ajánlatkezelő rendszerünket gyorsabbá és hatékonyabbá tettük, az egyedi árajánlatok feldolgozását követően pedig automatikussá tettük annak figyelembevételét a vásárlás során.

A felhasználói egyenlegrendszert áttekinthetőbbé és kényelmesebbé tettük, így az egyes tranzakciók Ügyfeleink számára is nyomon követhetőekké váltak. Online rendszerünk lehetővé teszi, hogy az egyenleginformáció bármely pillanatban aktuális és a felhasználó számára hozzáférhető legyen, amellett, hogy a regisztrációt követő minden eseményről visszamenőlegesen is tájékozódást biztosít. Egyedülálló módon egy gombnyomásra kérhető egyenlegközlő e-mailben történő megküldése, melyet elektronikus formában azonnal ügyfeleink rendelkezésére bocsátunk.

Ügyfeleink visszajelzéseinek megfelelően bővítettük csomagszállító partnereink körét, emellett optimalizáltuk a küldemények átvételével kapcsolatos lehetőségeket, újdonságként csomagautomatából történő átvételi opciót is biztosítva. Szállító partnereinkkel szemben támasztott magas minőségi elvárásaink a garancia arra, hogy a továbbiakban is minden Ügyfelünk megelégedéssel választhassa a számára legkedvezőbb csomagküldési módot. Egyedülálló módon interaktív térképpel ellátott „okos” keresőnk megkönnyíti az átvételi pontok közül a beállított igényeknek legmegfelelőbb kiválasztását.

A megrendelési folyamathoz kapcsolódó jelentős fejlesztésünk az ún. „saját cikkszám” bevezetése is, melynek segítségével az egyes termékek megrendelését megelőzően egyedi névvel, kóddal, azonosítóval lássák el Ügyfeleink a tételt. Ezen opció használata üzleti Ügyfeleink számára megkönnyítik a beérkező termékek átvételét, bevételezését.

A fentieken túl számos egyéb hasznos funkciót, újítást állítottunk a felhasználói igények szolgálatába, melyekről bővebb információt a „Súgó” menüpontban található Felhasználói Segédletekben talál.

FőoldalKosárSzállításSúgóRMAÁltalános szerződési feltételek (ÁSZF)Elérhetőségek
BioDigit Kft, minden jog fenntartva!

Weboldalunk helyes működéséhez sütit készítünk az Ön böngészőjében.
Az EU 2009/136/EK irányelve a HTTP-sütik (cookie) használatát határozza meg. Az összes HTTP süti letiltható erről a honlapról, viszont az oldal ebben az esetben nem fog megfelelően működni. Sütik használatáról bővebben itt olvashat.